sara, amanda & alma de bara e så!

kom precis hem från en att ha
varit ute me sara & alma.
va vi gjorde har jag ingen riktigt koll på men
kul vare iaf!
smart brud som jag är så tänker jag inte
på att lilla öthammar fortfarande blir kallt på kvällarna
utan jag gick såklart ut & frös hela kvällen.
men klart, de gjorde ju ingenting hade ju mina sötgrisar
som underhöll mig med skratt!
Imorgon kom jag på att jag ska klippa mig vid 3 tiden.
så de blir att dra te gimo me alma?
aja vi får se hur de blir me de.
har faktiskt ingenting annat planerat imorgon.
tar dagen som den kommer helt enkelt! :)

& nu är dt så att jag och sara har bestämt att vi ska ha våran
valborg i enköping, ni får säga precis vad ni vill om dt, men årets valborg
kommer knäcka er alla !  



Kommentarer
Postat av: fia

Fin blogg du har :)

allt finfint med dig?

Kraam & ha de bra :D

2010-04-07 @ 11:17:00
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0