lite allt möjligt.

hej där!

vaknade flera gånger i natt utav att jag oroat mig över en knöl jag har bakom örat..
jag märkte den i onsdags & lätt skrämd som jag är så
har jag inte vågat be mamma kolla på den.
jag har gått & vart livrädd att de skulle vara canser men nej
de va tydligen inte de.
de vanågon köttel som tydligen hade svulnat upp!
de låter kanske ur löjligt men jag
har alltid varit livrädd för saker
& skrämmer upp mig själv. helt onödigt,
men så äre. haha.
nu glömmer vi dedär!

kom just på att de är fredag idag & jag bara älskar fredagar!
kvällen kommer jag att spendera med en god vän
sara heter hon.
ur gullig tjej! får se om alma tänkte smyga sig me oss också.
hur som helst, kvällen blir nog awesome!

förresten.. tänkte ha veckans blogg lite längre fram, vad tycker ni om de? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0