söndag..

hej på er!

igår blev de fanny babu.
skit mysig, blev kvar där i natt
så kom precis hem.
vi satt & sökte på massa avslappningar. (hahahaha)
asså jag vet inte va vi håller på me riktigt, men
fyfan va vi skratta.
kolla lite på film, sen blev de paradise hotel.
tror vi har fastnat för de pogramtet asså!
haha, så sjukt bra ju!
hur kul som helst att träffa henne igen!
hur om helst, söndag idag & jag har massa matte
som jag ska jobba. hur jävla trit som helst
men är så illa tvungen att göra de. så vad har jag för val?
denna vecka har vi prov i svenska så
jag kommer nog inte ha mycket annat är plugga för mig.
prov, läxor, skola. vafan de plågar sönder mig :s
men aja sånt är livet. får göra de bästa
av de sämsta helt enkelt.
aja nu tänkte jag ducha en sväng
sen får jag sätta mig ner med min
otroligt härliga mattebok. shit vad kul de ska bli asså!


hoppas eran dag blir bra mycket roligare än min.


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; ahha klart:)

2010-04-11 @ 15:57:51
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Linn

SV; Tack, photoshop :)

2010-04-24 @ 09:02:44
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0