SPANIEN, MALLORCA!

5 april & de snöar.. fyfan va less jag blir!
hade ju räknat med att de skulle va soligt.
men fan heller då börjar de här jävla vädret igen.
usch!
kom & tänka på att jag skulle in & kolla på resor
till spanien också..
ska bli så jäkla skönt & komma ifrån kalla sverigen, verkligen!
men iofs vet inte när de blir riktigt.

mallorca 2003                                                                     

     

jag & alma sattsar på mallorca i år!
fyfan så sköt & komma utomlands!



men nu ska jag inte sitta här & deppa för vädret heller!
nu ska jag ner & käka frukost
sen ta en lång & varm dusch & sedan
vänta på att alma kommer hem från arlanda (y)
hare bra, vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Frida

haha , får man följa med eller ? ;D

2010-04-05 @ 13:04:09
Postat av: adina - min värld i bilder

sv: håller med dig till 110%, jag döööör snrt!

2010-04-05 @ 13:14:41
URL: http://addina.blogg.se/
Postat av: S&L

NU HAR VI FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! SÅ DET ÄR BARA ATT FRÅGA PÅ FAN! :D www.thompsonfasth.blogg.se (Y)



söt du är! :D

2010-04-05 @ 14:28:17
URL: http://thompsonfasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0